een succesvol
proces is
mensenwerk
Grip begint
bij begrijpen

2 augustus 2021

Zo toon je aanwezigheid aan bij opdrachtgevers

Merk jij ook dat opdrachtgevers steeds vaker inzicht willen in hoelang jouw medewerker bij hen aanwezig was? Dat je moet kunnen aantonen dat er inderdaad op de ingeplande tijd is schoongemaakt? Hierover wil je natuurlijk geen discussie krijgen. De oplossing is eigenlijk vrij eenvoudig: een snelle en nauwkeurige urenregistratie. We vertellen je graag hoe je dit slim inricht.

Digitale urenregistratie schoonmaakbranche

Papieren urenstaten en onoverzichtelijke Excelbestanden zijn écht verleden tijd. Het bespaart veel tijd als je je medewerkers hun aanwezigheid laat registreren in onze Link2clean-app. Dit kan op basis van een NFC-chip waar zij hun telefoon tegenaan houden, maar het kan ook in combinatie met GPS: betrouwbaarder kan niet.

De aanwezigheid van je medewerkers wordt eenvoudig en overzichtelijk bijgehouden, inclusief reistijd en pauzes. Hierdoor heb je ook direct inzichtelijk wat de benodigde tijd is voor elke specifieke schoonmaaktaak, zoals reguliere schoonmaak, groot onderhoud en glasbewassing.

Direct bewijs

Doordat de gewerkte uren digitaal staan opgeslagen, heb je bewijs altijd bij de hand. En via de online omgeving van Link2clean kun je je opdrachtgever ook inzicht geven in geplande werkzaamheden, historische informatie en rapportages. Binnen no time maak je een overzichtelijke rapportage op basis van medewerker, object of klant. En omdat de uren in combinatie met GPS zijn geregistreerd, is er nooit meer sprake van een lastig gesprek achteraf!

Loonadministratie

Je urenregistratie digitaliseren heeft nog een bijkomend voordeel. Door een koppeling met je ERP-systeem kunnen de gewerkte uren namelijk automatisch worden verwerkt in je loonadministratie. Hierbij wordt ook rekening gehouden met sluitingen en feestdagen. Link2clean weet om welke dag het gaat en of er eventueel een toeslag nodig is. Weer een uitzoekklus minder voor je planner!

Daarnaast heb je direct inzicht in de gewerkte overuren. Registreert een medewerker regelmatig extra werktijd? Dan kun je op basis van de rapportage met hem of haar in gesprek gaan over de mogelijke oorzaak. Ook overuren worden automatisch meegenomen in de verloning, Link2clean voorziet deze altijd van de juiste uursoort.

Rooster software ontdekken

Ben je benieuwd wat er nog meer mogelijk is met onze Link2clean rooster software? Bekijk dan de meestgebruikte features in de schoonmaakbranche. Liever direct uitproberen of de software past bij jouw organisatie? Vraag dan direct een demo aan!

Urenregistratie via de Link2clean boostersoftware voor de schoonmaakbranche.

Stroomlijn je weekrooster en uren

De mogelijkheden zijn eindeloos

Benieuwd of Link2clean past bij jouw organisatie? Vraag een demo aan! Hierin laat ik je zien hoe de rooster software werkt én denk ik graag met je mee over een efficiëntieslag in jouw schoonmaakproces.

Vraag direct een demo aan
Vraag direct een demo aan





    Bas Otting
    +31 88 000 65 00 bas@way2connect.nl