Features planning en
rooster software

De voordelen van
slimme software

Met Link2clean, onze planning en rooster software voor de schoonmaakbranche, zorg jij moeiteloos voor de slimste schoonmaakplanning. In een handomdraai zet je de juiste mensen op het juiste moment op de juiste schoonmaaktaak!

Kennismaken

Weekrooster

In Link2 vul en beheer je het weekrooster waardoor de beschikbare capaciteit altijd inzichtelijk is.

Urenregistratie

De aanwezigheid van medewerkers wordt eenvoudig en overzichtelijk bijgehouden in de app van Link2clean, inclusief reistijd en pauzes.

Materieel planning

Je houdt de reservering en toewijzing van benodigd en ingezet materieel eenvoudig bij met de planning en rooster software Link2clean.

Digitale werkbonnen

De werkbonnen kunnen direct door klanten ondertekend worden via de app van Link2clean en staan daardoor meteen klaar voor facturatie.

Personeelsplanning

Via je weekrooster worden medewerkers automatisch gepland. Bij afwezigheid kan je eenvoudig een taak aan een vervanger toewijzen. Ook losse bonnen plan je eenvoudig in bij beschikbare mensen.

Contractmanagement

Contracten met periodieke roosters worden eenvoudig aangemaakt en beheerd in Link2clean, waardoor jij altijd direct inzicht hebt in bestaande afspraken met klanten en relaties.

Hotel schoonmaak

De registratie en planning van kamers is erg eenvoudig en Link2clean koppelt nauwkeurig met de receptie software.

Vakantieplanning

Krijg grip op de mutaties tijdens de vakantieperiodes en houd inzicht in welke taken nog geen vervanger toegewezen hebben gekregen.

Softwarekoppelingen

Onze software Link2 koppelt met elk ERP-systeem, waardoor essentiële gegevens automatisch worden overgenomen.

Managementinformatie

Door data aan elkaar te koppelen in overzichtelijke rapportages, heb je belangrijke stuurinformatie voor het schoonmaakproces altijd bij de hand.

Uren voor verloning

Onze software Link2clean geeft de benodigde input voor correcte verloning, door bijvoorbeeld overuren van de juiste uursoort te voorzien.

Portaal voor eindklant

Je klant vraag eenvoudig extra diensten aan via een online Link2 omgeving en heeft altijd inzicht in rapportages, geplande werkzaamheden en historische informatie.

Autorisatierollen

Je stelt eenvoudig de rechten en beperkingen in van elke medewerker.

Formulieren

Medewerkers gaan op pad met een overzichtelijke schoonmaak checklist, zodat zij niets vergeten en direct de voltooiing van de lijst kunnen digitaliseren.

Object management

Altijd inzicht in elk object, dankzij duidelijke detailoverzichten, lopende contracten, geplande en uitgevoerde taken en gemaakte rapportages.

Notificaties

Vergroot de klanttevredenheid met een automatische e-mail of sms op elk gewenst moment.

Laagfrequente werkzaamheden

Ook voor laagfrequente taken kun je roosters in Link2clean aanmaken, zodat alle werkzaamheden op het afgesproken moment worden uitgevoerd.

Kan het proces rondom jouw weekrooster ook efficiënter?

We gaan graag met je in gesprek om samen naar mogelijke optimalisaties van jouw dienstverlening te kijken. Vraag een gratis telefonische kennismaking aan en ontdek of onze software Link2clean bij je past!

Vraag direct een demo aan
Vraag direct een demo aan





    Bas Otting
    +31 88 000 65 00 bas@way2connect.nl